SPLOŠNI POGOJI


Ime podjetja: COLUMBUS KVATRO d.o.o.
COLUMBUS KVATRO, POSLOVNE STORITVE, D.O.O
Senožeti 89, Senožeti, 1262 Dol pri Ljubljani
Matična številka: 3768864000
Davčna številka: 36911178
Davčni zavezanec: da ( SI 36911178)
Direktor: Boris Revo
Osnovni kapital: 10.000 EUR
Dejavnosti SKD: N 79.110 Dejavnosti potovalnih agencij
Subjekt je bil vpisan v sodni register dne: 16. 07. 2010
TRR: SI56 0222 2026 0528 183 pri NLB banki
SWIFT: LJBASI2X

Elektronski naslov: maregullet@gmail.com

Telefon: 040 554 913

Zadnja osvežitev: 26.08.2024


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA ZA COLUMBUS KVATRO d.o.o.


I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji in tekst na prijavnici so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta COLUMBUS KVATRO d.o.o. (v nadaljevanju COLUMBUS KVATRO ) in potnik, ki se prijavlja na turistični paket oz. potovanje v organizaciji COLUMBUS KVATRO . V primeru, da se splošni pogoji razlikujejo od pogojev opisanih v posameznem programu, veljajo posebni pogoji opisani v programu. Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic (razen 6. točke), za zavarovanje rizika odpovedi (razen 8. točke), zavarovanja v tujini (razen 9. točke), prevoza na/iz letališča (razen 7. točke) ter v primeru urejanja vizuma za potovanje (razen 11. točke), kjer nastopa COLUMBUS KVATRO samo kot posrednik. V tem primeru veljajo splošni pogoji letalskega prevoznika, splošni pogoji zavarovalnice, splošni pogoji prevoznika oz. veleposlaništva.


II. PRIJAVA IN POGODBA

Program potovanja je objavljen na spletni strani COLUMBUS KVATRO in velja kot ponudba. Na spletni strani se nahajajo tudi splošni pogoji poslovanja. Potnik se lahko prijavi na potovanje z izpolnjeno prijavnico, ki jo pošlje na elektronski naslov maregullet@gmail.com oz. v primeru, da drugače ni možno lahko pošlje izpolnjeno prijavnico po pošti na naslov COLUMBUS KVATRO d.o.o., Senožeti 89, 1262 Dol pri Ljubljani. Ob prijavi je potnik dolžan navesti svoje pravilne podatke (kot v potnem listu, s katerim bo potoval in je veljaven še vsaj 7 mesecev od začetka potovanja in najmanj 6 mesecev po vrnitvi v Slovenijo) oz. predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja. V primeru, da bo potnik še pred potovanjem menjal potni list oz. priimek, je dolžan o tem organizatorja obvestiti ob prijavi. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oz. posledice, nastale zaradi napačnih podatkov (kakršna koli naknadna sprememba v imenu in priimku ima lahko za posledico celo nakup nove letalske vozovnice). Vse, kar je navedeno v programu, splošnih pogojih in prijavnici, je obveznost tako za organizatorja COLUMBUS KVATRO kot za potnika. Za zavezujočo rezervacijo se poleg izpolnjene prijavnice šteje tudi vsako naročilo posredovano po elektronski pošti oz. telefonu, ki vsebuje ime in priimek potnika (in ostalih udeležencev). V kolikor se prejet program razlikuje glede na program objavljen na spletni strani COLUMBUS KVATRO velja program, ki ga potnik prejme po elektronski pošti, ko je potovanje zagotovljeno. V primeru individualnih potovanj oz. zaključenih skupin lahko veljajo drugi pogoji.


III. PLAČILO

PLAČILNI POGOJI: Na osnovi prijave potnik prejme predračun v višini 50% vrednosti potovanja. S plačilom predračuna potrdi udeležbo potovanja, razliko se plača na osnovi računa 30 dni pred potovanjem. V primeru obročnega plačila (od 2 do 24 obrokov) potovanje plačate v celoti ob prijavi. V kolikor ni plačan račun najkasneje 10 dni pred potovanjem, to pomeni odpoved s strani potnika in se uporabijo določila o potnikovi odpovedi potovanja. Izjema so nekatera potovanja (npr. Ruska Federacija (Sibirija in Altaj)...), kjer so vplačila akontacij 70% in kjer je potrebno celoten znesek vplačati na račun COLUMBUS KVATRO vsaj 3 mesece pred potovanjem.


IV. CENE

Cene potovanja so določene na programih potovanj objavljenih na spletni strani COLUMBUS KVATRO ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceno so vštete storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa, kjer je navedeno vse pod "cena vključuje". Za potnika velja cena potovanja na dan sklenitve pogodbe, ki je zavezujoča tako za COLUMBUS KVATRO kot za potnika.

Organizator potovanja COLUMBUS KVATRO ima pravico do povišanja cene najkasneje do 20 dni pred začetkom potovanja, v primeru, da je prišlo do sprememb v menjalnih tečajih (več kot 2%), do povišanja stroškov prevoza, vključno s stroški goriva ali do povišanja pristojbin za določene storitve ( naprimer na letališčih ...), ki vplivajo na ceno turističnega aranžmaja. Če bi zvišanje cene preseglo 8% cene turističnega aranžmaja, lahko potnik odstopi od pogodbe in v tem primeru mu COLUMBUS KVATRO povrnejo celoten vplačan znesek za potovanje. COLUMBUS KVATRO pri vsakem programu določijo ceno paketa, ki je vezana na ustrezno število potnikov (npr. 10-12 oseb).

V kolikor potnik označi v prijavnici, da mu COLUMBUS KVATRO uredijo dodatne storitve (npr. riziko odpovedi ...) to naročilo potnika zavezuje in od njega ne more naknadno odstopiti.


V. SREČANJE PRED POTOVANJEM

Potnik dobi s strani COLUMBUS KVATRO pravočasno obvestilo o terminu (zoom) srečanja pred potovanjem (ali tudi srečanje v živo), ki je običajno en mesec pred potovanjem. Na (zoom) srečanju so prisotni potniki, vodnik potovanja in organizator potovanja. Na tem srečanju COLUMBUS KVATRO predstavi potnikom podrobnosti potovanja, eventuelni prevoz do letališča in podajo uporabne informacije pomembne za potovanje (seznam priporočljive prtljage, varnost, denar in predvideni stroški, specifike destinacije, hrana in pijača, zdravje...). V primeru izpolnjevanja formularjev za vizume se le to uredi na samem srečanju.


VI. PRODAJA LETALSKIH VOZOVNIC

Od trenutka izdaje letalske vozovnice potnika je le ta v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni neizvedbi leta, stavki letalskega prevoznika, prebukiranja (prodaje več let. kart kot je mest na letalu) oz. zamudah leta in s tem povezanimi stroški potnik zahtevek za odškodnino naslovi neposredno na letalskega prevoznika. Podjetje za prodajo letalskih vozovnic je posrednik med potnikom in letalsko družbo in za posredovanje zaračuna strošek rezervacije, ki je ob stornaciji karte nevračljiv. V primeru, da je drugače dogovorjeno in potniki nakažejo znesek letalske vozovnice na račun COLUMBUS KVATRO , velja da v tem primeru COLUMBUS KVATRO nastopajo le kot posrednik za sklenitev rezervacije in izvedbo plačila. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. COLUMBUS KVATRO ne odgovarja za izvedbo leta ter ne odgovarja za eventuelno izbiro prevoznika s strani potnikov. Potniki imajo možnost sami izbrati letalsko družbo in se priključiti skupini na destinaciji (ob predhodnem dogovoru z COLUMBUS KVATRO ). Letalske družbe si pridržujejo pravice do sprememb cen, urnikov ter odpovedujejo lete brez predhodnega obvestila in iz tega naslova COLUMBUS KVATRO ne prevzemajo odgovornosti.

Za potovanja po Evropi z nizkocenovnimi prevozniki veljajo posebna pravila: v primeru odpovedi leta s strani nizkocenovnega let. prevoznika gredo stroški vseh sprememb in morebitna naknadna doplačila (tudi po vrnitvi) v celoti v breme in na račun potnika. Organizator potovanja nima vpliva, niti ne prevzema nikakršne odgovornosti, če nizkocenovni prevoznik zaradi kakršnih koli okoliščin (objektivnih ali subjektivnih) odpove let in ne zagotovi nadomestnega leta, temveč spremeni datum odhoda ali vrne kupnino. V primeru potnikovega odstopa je COLUMBUS KVATRO dolžen potniku povrniti izključno znesek, ki ga je dobil povrnjenega od letalskega prevoznika, v preostalem delu lahko potnik zahteva vračilo le neposredno od letalskega prevoznika. COLUMBUS KVATRO ne odgovarja potniku za nobene škode v povezavi z letalskim prevoznikom. Potnik je dolžan posredovati pravilne podatke imena in priimka, ki morajo biti identični kot v potnem listu. V primeru napačno posredovanih podatkov potnika COLUMBUS KVATRO ne prevzema odgovornosti in eventuelne

dodatne stroške s tega naslova krije potnik sam.


VII. POSREDOVANJE PREVOZA NA/IZ LETALIŠČA

V primeru, da je odhodni mednarodni let izven Slovenije se na srečanju pred potovanjem organizator skupaj s potniki dogovori vse podrobnosti glede organizacije prevoza za skupino na letališče. Ponavadi se uredi prevoz iz Ljubljane (oz. na željo potnikov lahko ob doplačilu tudi iz drugih krajev) do mednarodnega letališča. Potnik je dolžan posredovati pravilno mobilno telefonsko številko na kateri bo dosegljiv za sporočila glede točne ure odhoda. Pri organizaciji prevoza na/iz mednarodnega letališča COLUMBUS KVATRO nastopajo kot posrednik, zato veljajo splošni pogoji prevoznika. Ker lahko pride do spremembe ure odhoda (npr. pozimi ...) mora biti potnik dosegljiv na telefonski številki zadnjih 24 ur pred potovanjem. V primeru zamud letalskega prevoza ob povratku in s tem povezanih eventuelnih dodatnih stroškov, potniki pokrijejo dodatne stroške prevozniku. COLUMBUS KVATRO ne odgovarja potniku za škodo, ki bi nastala med prevozom na/iz letališča.


VIII. POSREDOVANJE ZAVAROVANJA ODPOVEDI (ODSTOPNINA)

Če potnik ob prijavi predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko doplača odstopnino (riziko odpovedi) pri organizatorju potovanja COLUMBUS KVATRO . Če ni drugače definirano se sklene zavarovanje za skupno ceno (paket + letalska vozovnica). V tem primeru nastopa COLUMBUS KVATRO kot posrednik, zato veljajo splošni pogoji in druga pravila zavarovalnice. Šteje se, da je bil potnik seznanjen s splošnimi pogoji zavarovalnice, kjer je COLUMBUS KVATRO sklenila zavarovalno polico. Zavarovanje odstopnine se sklene takoj, ko je potovanje potrjeno. Potnik se lahko

tudi kasneje odloči, da mu COLUMBUS KVATRO uredijo odstopnino (do najkasneje 21 dni pred potovanjem), vendar v tem primeru velja zavarovalniško pravilo 10 dni (polica začne veljati šele po pretečenih 10 dneh in velja do odhoda). Če potnik potovanja ne prične na dan, ki je določen kot začetek potovanja in potovanja najkasneje 2 uri pred odhodom pisno in telefonsko ne odpove, nima pravico do uveljavljanja vračila denarja na podlagi vplačane odstopnine. V primeru, da pride do odpovedi potovanja potnika in uveljavljanja odstopnine mora potnik predložiti vso zdravstveno dokumentacijo in skupaj z COLUMBUS KVATRO poslati na zavarovalnico vsa potrebna dokazila,

da zavarovalnica odobri vračilo denarja potniku. V primeru odpovedi potnika iz drugih razlogov se gleda 12. točka splošnih pogojev. V tem primeru potnik ne more uveljavljati odstopnine pri zavarovalnici.


IX. POSREDOVANJE ZDRAVSTVENEGA ZAVAROVANJA V TUJINI (npr. Coris ali Tujina)

Potnik lahko preko COLUMBUS KVATRO naroči ureditev zdravstvenega zavarovanja v tujini za čas trajanja potovanja. V tem primeru nastopa COLUMBUS KVATRO kot posrednik, zato veljajo splošni pogoji in pravila zavarovalnice. V primeru kakršnihkoli zapletov na potovanju COLUMBUS KVATRO pomaga potniku zagotoviti vso pomoč na licu mesta. Potnik je dolžan shraniti vse račune, ki so nastali na licu mesta in po prihodu domov preko zavarovalnice direktno urediti povračilo stroškov.


X. POTNI DOKUMENTI

COLUMBUS KVATRO je dolžan potnika informirati o veljavnih predpisih o potnih listinah, vizumih, deviznih, carinskih in zdravstvenih predpisih, ki veljajo v državi, kamor potuje. Potnik je dolžan poskrbeti, da on osebno ter njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo pogojem, predvidenim z obmejnimi carinskimi, zdravstvenimi in drugimi predpisi države iz katere potuje, kakor tudi tistim, ki veljajo v katero ali skozi katero potuje. Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven in nepoškodovan potni list (veljaven še vsaj 7 mesecev od vstopa v državo) oz. za potovanja po EU lahko tudi veljavno osebno izkaznico, s katero lahko vstopi v tujo državo in se vrne nazaj v Slovenijo. COLUMBUS KVATRO v nobenem primeru ne odgovarja v primeru, da potnik na potovanju nima s seboj primernega oz. veljavnega dokumenta za potovanje. Potnik sam pokrije stroške, ki bi nastali v takem primeru. Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni…) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne in točne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki potnika povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja drugim udeležencem potovanja, odgovarja za nastale stroške potnik sam. Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali vrnitev v Slovenijo, si potnik na lastne stroške priskrbi nove, COLUMBUS KVATRO pa mu pri tem pomaga po najboljših močeh. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti turistični paket, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega turističnega paketa ali do povrnitve stroškov.


XI. POSREDOVANJE PRI UREJANJU VIZUMOM OZ. VSTOPNIH DOVOLJENJ ZA VSTOP V DRŽAVO

Potnik si je dolžan pred potovanjem, oz. do roka, ki je v programu določen, pridobiti vizume za države, v katere potuje. Če potnik te obveznosti ne izpolni, ravna COLUMBUS KVATRO po določilih o potnikovi odpovedi turističnega potovanja. Pri potovanjih kjer je potrebno urediti vizum, lahko potnik zaprosi, da v njegovem imenu to uredi COLUMBUS KVATRO , ki nastopa v tem primeru kot posrednik. COLUMBUS KVATRO ne jamči potniku uspešnost pridobitve vizuma. V tem primeru je potnik dolžan zagotoviti vso potrebno dokumentacijo (izpolnjen formular), potrebne slike, kopijo potnega lista in potni list. COLUMBUS KVATRO ne prevzemajo nobene odgovornosti za narobe izpolnjene dokumente potnika, ki krije sam dodatne stroške, ki bi nastali iz tega naslova. Posredovanje COLUMBUS KVATRO pri pridobitvi vizuma ni všteto v ceni paketa (če ne določeno drugače), ampak se plača posebej. Izpolnjeni vstopni formularji, ki so pogoj za pridobitev vizuma se izpolnjujejo skupaj na srečanju potnikov z organizatorjem in vodnikom ca 1 mesec pred potovanjem (če ne določeno drugače) ali pa COLUMBUS KVATRO pošljejo potniku podrobna navodila in si potnik sam uredi dovoljenje preko spleta. V kolikor mora potnik vizum, dovoljenja oz. kakršnokoli potrebno obvezno cepljenje urediti osebno, nastopi COLUMBUS KVATRO le kot informator, dolžnost potnika pa je, da si pravočasno urediti vse potrebne dokumente, dovoljenja oz. cepljenja. V primeru da potniku zavrnejo vlogo za vizum (oz. dovoljenje za vstop) kot tudi v primeru zavrnitve vstopa potnika v državo, nosi vse stroške potnik sam. COLUMBUS KVATRO ne prevzemajo nobene odgovornosti in niso odgovorni za škodo, ki bi ob tem nastala. Potnik v tem primeru, tudi ni upravičen do povračila stroškov.


XII. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED TURISTIČNEGA PAKETA

Če potnik potovanja ne prične na dan, ki je določen kot pričetek potovanja in potovanja pred samim pričetkom ne odpove, nima pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačane odstopnine. Zahtevka za uveljavitev zavarovanja odstopnine ni mogoče uveljavljati po datumu začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkoriščenega dela potovanja. Potnik ima pravico do pisne odpovedi potovanja, ki se pošlje na elektronski naslov maregullet@gmail.com (hkrati pa je dolžan telefonsko obvestiti organizatorja potovanja). V primeru, če potnik odpove turistični paket ima COLUMBUS KVATRO pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do začetka potovanja. COLUMBUS KVATRO zadrži potnikov denar za vse že nastale stroške, kakor tudi za vse stroške, ki z odpovedjo potovanja nastanejo.

Razliko vrne COLUMBUS KVATRO potniku. Če ni drugače določeno (npr. za potovanje v Rusko Federacijo) veljajo spodaj navedeni stroški odpovedi turističnega paketa za potnika:

• več kot tri mesece pred odhodom – 30 % cene aranžmaja,

• od treh mesecev do 46 dni pred odhodom – 60% cene aranžmaja,

• od 45 do 31 dni pred odhodom – 75% cene aranžmaja,

• od 30 do 22 dni pred odhodom – 85% cene aranžmaja,

• od 21 do 0 dni pred odhodom – 100 % cene aranžmaja.

V kolikor so stroški, ki so nastali zaradi odpovedi potovanja višji, lahko COLUMBUS KVATRO zahteva povrnitev dejanskih stroškov (npr. ko to narekujejo pogoji organiziranja potovanja, ki jih COLUMBUS KVATRO narekujejo veljavni pogoji prodaje in jih pogojujejo poslovni partnerji oz. v primeru nakupa let. vozovnice). Zgoraj navedeni stroški odpovedi turističnega paketa ne veljajo za potovanje v Rusko Federacijo, kjer veljajo posebni pogoji in v primeru odpovedi potnika, ruske letalske družbe zelo težko vračajo denar(ampak potniki lahko dobijo "darilni bon", ki ga koristijo v prihodnosti). Če je potnik odstopil od pogodbe zaradi okoliščin, ki se jim ni mogel izogniti ali jih odvrniti in bi bile ob sklenitvi pogodbe utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenil, če bi takrat že obstajale, ima COLUMBUS KVATRO pravico do povračila vseh stroškov, ki so do takrat že nastali (preostali del pa se vrne potniku). Če potnik med potovanjem prekine turistični paket na svojo željo, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov oz. kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program, ki je sestavni del pogodbe COLUMBUS KVATRO , se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani COLUMBUS KVATRO zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene. COLUMBUS KVATRO lahko kadarkoli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne potnika, kadar oceni, da bi lahko ogrozil zdravje, varnost ali premoženje sebe ali drugih, oziroma, ki je ob odhodu pod vplivom alkohola ali omamljenosti (droge oz. podobne substance). V takih primerih se šteje, da je potnik brez opravičljivega razloga odpovedal potovanje in se COLUMBUS KVATRO ravnajo po določilih o potnikovi odpovedi. Če potnik s svojim vedenjem, nastopom in ravnanjem moti normalen potek potovanja oz. krši zakone in predpise države, v kateri se nahaja si COLUMBUS KVATRO pridržuje pravico, da lahko potnika s potovanja izloči na njegove stroške in se šteje kot potnikova odpoved potovanja. Enako velja, če je potnik pod vplivom alkohola, drog oz. podobnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih potnikov in njegovo odstranitev zahteva skupina. COLUMBUS KVATRO v tem primeru ravnajo po določilih o potnikovi odpovedi. Potnik je dolžan pokriti vse nastale dodatne stroške ter nima pravice do povračila stroškov in/ali vračila vplačane cene aranžmaja, COLUMBUS KVATRO pa bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oz. med trajanjem izvajanja turističnega paketa potnik povzročil s svojih neustreznim ravnanjem.


XIII. ORGANIZATORJEVA ODPOVED POTOVANJA ALI SPREMEMBA PROGRAMA

COLUMBUS KVATRO si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za COLUMBUS KVATRO pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe. V primeru odstopa pred potovanjem ima potnik pravico do prenosa vplačanega zneska na drug termin ali drugo potovanje, v kolikor to ni mogoče pa do povrnitve že vplačanega zneska. V primeru, da pride do delne odpovedi potovanja med izpolnjevanjem programa ima COLUMBUS KVATRO pravico do pravičnega plačila za opravljene storitve in do plačila vseh dejanskih stroškov, dolžna pa je storiti vse v njeni moči za zavarovanje interesov potnikov. COLUMBUS KVATRO ne odgovarja za škodo, ki s tem nastane potniku. COLUMBUS KVATRO si pridržuje pravico do spremembe dneva in časa odhoda oz. do odpovedi turističnega paketa zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter ima pravico do spremembe potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, covid ali drugo, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere COLUMBUS KVATRO ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu. COLUMBUS KVATRO ne odgovarja za zamude letal, ladij ali vlakov, kakor tudi ne za spremembe programa, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. Potnik v teh primerih ni upravičen do odškodnine za neizveden del programa potovanja, kakor tudi ne do naknadnega znižanja cene. COLUMBUS KVATRO ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti. V primeru, da stanje na kraju samem COLUMBUS KVATRO ne dopušča nastanitve potnikov v naročenem objektu, lahko COLUMBUS KVATRO namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije, pri čemer potnik nima pravice do odškodnine ali vračila dela plačanega potovanja. COLUMBUS KVATRO si pridržuje pravico do spremembe vrstnega reda ogledov oz. do ekvivalentnih nadomestnih ogledov v primeru, da bili muzeji ipd. zaprti na dan prihoda skupine.


XIV. DOPOLNILO ZA POTOVANJA V ČASU COVIDA (oz. v primeru podobne epidemije/pandemije) vsi potniki, ki potujejo v času covida sprejemajo popolno odgovornost, da se zavedajo, da potujejo v nepredvidljivih časih, kjer se ves čas spreminjajo pravila in predpisi v državah sveta kamor potujejo in COLUMBUS KVATRO ne prevzemajo odgovornosti za višjo silo oz. nepredvidene zaplete kot so npr. pozitiven covid test potnika na potovanju in s tem odreditev obvezne karantene oz. v najhujšem primeru odreditev karantene celotne skupine skupaj s slovenskim vodnikom. Potniki se zavedajo, da potujejo na lastno odgovornost in sprejemajo tveganja, ki so prisotna v času covida.

COLUMBUS KVATRO bo poskrbel za 24 urno podporo v času potovanja, ampak dodatnih stroškov, ki bi nastali zaradi covid zapletov, na katere nima vpliva, ne bo pokrival, česar se vsak potnik zaveda in s tem soglaša. Zato svetujemo vsem potnikom, da si uredijo ustrezne zavarovalne police za čas trajanja potovanja, ki pokrivajo dodatne stroške v povezavi s covidom in karanteno. Dodatno COLUMBUS KVATRO ne bo pokrival dejanskih stroškov necepljenim potnikom, ki ne bodo mogli na potovanje, v primeru, da njihova destinacija spremeni vstopne pogoje (in zahteva obvezno cepljenje), ki so nastali od prijave na potovanje do odhoda. Potniki sprejemajo in soglašajo, da COLUMBUS KVATROni odgovorna za nepredvidljive zaplete v zvezi s covidom (oz. v primeru podobne epidemije/pandemije) in ne bodo terjali denarja od COLUMBUS KVATRO v primeru, da se zaradi teh zapletov ne izpelje program oz. če kdo od necepljenih ne bi mogel na potovanje, ker bi uvedli obvezno cepljenje. Organizator COLUMBUS KVATRO bo naredil vse kar je v njegovi moči, da bo v omenjenih primerih ravnal pošteno in v dobrobit potnika ter mu vrnil celoten denar, ki ga bo dobil nazaj v primeru, da se zaradi covida (oz. v primeru podobne epidemije/pandemije) ne bo dalo izpeljali celotnega programa oz. oseba ne bo mogla potovati.

V kolikor bo potrebno izpolnjevati dodatne formularje za vstop/izstop vam bomo predhodno poslali vsa potrebna navodila za izpolnjevanje. V primeru, da bi slučajno komu zavrnili vstop v tujo državo, ker ne bi upošteval naših navodil, COLUMBUS KVATRO ne krijejo stroškov, ki bi nastali zaradi tega, ampak gre tukaj izključno za odgovornost vsakega potnika. Zato si prosim natančno preberite navodila in imejte vsa potrdila natisnjena pri sebi na potovanju.


XV. ZDRAVSTVENI PREDPISI

V primeru, da se za vstop v državo potovanja zahtevajo obvezna cepljenja (oz. obvezni vstopni formularji) je potnikova naloga, da si to uredi pred potovanjem in ima s seboj na potovanju vsa potrebna dokazila. oz. da si priskrbi mednarodno potrdilo – rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Navodila za priporočena (obvezna) cepljenja in vstopne omejitve dobite na spletnih naslovih: www.zdravinapot.si, www.nijz.si in www.iatatravelcentre.com. Potnik je dolžan spoštovati zakone in druga pravila države v

katero potuje. V kolikor ravna v nasprotju s prejšnjim odstavkom, je odgovoren za morebitno škodo, ki bi ob tem nastala. V kolikor zaradi nespoštovanja predpisov potnik ne bi mogel nadaljevati potovanja, nosi vse posledice v zvezi s tem sam in ni upravičen do povračila plačane kupnine. COLUMBUS KVATRO ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja, zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih in vstopnih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.


XVI. CARINSKI IN DEVIZNI PREDPISI

Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik potovanja ne bi mogel nadaljevati, nosi sam vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem.


XVII. PRTLJAGA

COLUMBUS KVATRO ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij, vlakov ...). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Pri letalskem prevozu je za prtljago odgovorna izključno letalska družba, na podlagi predpisov, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu. V primeru izgube prtljage potnik izpolni obrazec letalske družbe, ki je opravila prevoz, ter izpolnjenega preda predstavniku letalske družbe, en izvod pa zadrži zase ter shrani vsa dokazila in račune. Na podlagi obrazca in dokazil mu letalska družba izplača odškodnino po predpisih, ki veljajo v mednarodnem potniškem prometu. Prevoz posebne prtljage mora potnik najaviti ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili. Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti, oz. po določilih prevoznika. Pri nizkocenovnih prevoznikih je dovoljena teža prtljage, ki jo potnik odda ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljenje pri rednih prevoznikih. Vsak dodaten kilogram se doplača. O vsem tem boste obveščeni na srečanju pred potovanjem. Ravbar Potovanja ne odgovarja za krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov in prevoznih sredstev.


XVIII. TOČNOST PREVOZNIKOV

COLUMBUS KVATRO ne odgovarja za točnost prevoznikov v kopenskem, morskem in letalskem prevozu, kadar se le-ta opravlja z javnimi prevoznimi sredstvi, na rednim ali izrednih potniških prevozih, plovbah ali poletih. Odgovornost prevoznikov je ustrezno določena v pogodbi med potnikom in prevoznikom, ki stopi v veljavo z uporabo prevoznega sredstva. COLUMBUS KVATRO ne odgovarjajo za škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva. COLUMBUS KVATRO si pridržuje pravico do spremembe voznega reda, tipov letal, prevoznika in smeri poleta (vmesni postanki, leti preko drugega letališča ipd.), ki nastopijo zaradi različnih tehničnih in organizacijskih razlogov na strani prevoznikov. Prav tako lahko pride do zamud, ki so največkrat posledica preobremenjenosti zračnega prevoza, stavk ali slabega vremena, nanje pa organizator nima vpliva. COLUMBUS KVATRO ne odgovarja na nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud.


XIX. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti na potovanju sporočiti predstavniku (vodniku) COLUMBUS KVATRO na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (npr. pomanjkljiva čistoča sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Če nepravilnosti ali vzroka ni mogoče odpraviti, potnik s predstavnikom COLUMBUS KVATRO sestavi pisno poročilo (v kolikor to ne bi bilo možno je potrebno nemudoma obvestiti COLUMBUS KVATRO preko elektronske pošte ali telefona).

Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku 30 dniod končanja potovanja z COLUMBUS KVATRO (in jih hkrati telefonsko obvesti), sicer COLUMBUS KVATRO reklamacije ne bo obravnavala. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj reklamaciji priloži ustrezne dokaze na podlagi katere potnik svoj zahtevek uveljavlja. Če po krivdi COLUMBUS KVATRO ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, ima potnik pravico do odškodnine v višini realne vrednosti neizvedenih storitev. COLUMBUS KVATRO so dolžen pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna, je dolžan COLUMBUS KVATRO po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zadevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je COLUMBUS KVATRO dolžan raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler COLUMBUS KVATRO ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju pritožbe tretjim osebam in pristojnim institucijam ali dajanju informacij medijem in drugim javnostim. Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika. Določbe te točke ne veljajo v primeru, da ima COLUMBUS KVATRO pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Potnik ni upravičen do nadomestila izgubljenega dobička ter povračila nematerialne škode in stroškov, ki iz nje izvirajo. COLUMBUS KVATRO bo reševal samo reklamacije za potovanja pri katerih je sam organizator. V primeru reklamacije za potovanje, kjer COLUMBUS KVATRO ni organizator potovanja, bo slednjo reklamacijo zgolj posredovala organizatorju.


XX. DOGOVOR O MEDSEBOJNIH PRAVICAH IN OBVEZNOSTIH NA POTOVANJU

•Program potovanja je okviren in se na poti prilagaja trenutnim političnim, vremenskim in drugim objektivnim razmeram (spremenjeni letalski oz. avtobusni prevozi, zamude pri javnih prevozih, stavke na cestah, zemeljski plazovi, prometne nesreče, neugodne vremenske razmere, kraje, omejitve zaradi covida …). Improvizaciji se tako včasih ni moč izogniti.

•V primeru nepredvidenih sprememb na katere organizator nima vpliva (sprememba programa zaradi višje sile: naravne nesreče, vremenske ujme, politični nemiri, odpovedi oz. spremembe transportnih povezav, bolezni in poškodbe v skupini, covid ...), dodatne stroške pokrijejo udeleženci potovanja.

• Organizator in vodnik se na poti trudijo zagotoviti varnost, a nikakor tega ni moč zagotoviti stoodstotno. Udeležba celotnega potovanja in aktivnosti, ki so ali niso na programu, so na lastno odgovornost.

• Na potovanju je potrebna skrb za svoje osebne stvari, za katere odgovarja in skrbi vsak posameznik, za čas celotnega potovanja.

• Morebitne poškodbe opreme, izgube in kraje so del potovanja, za katere odgovarja vsak posameznik sam (potnik prevzema vso odgovornost za svojo lastnino in morebitne škode ne bo terjal od organizatorja potovanja), vodnik pa je dolžan pomagati urediti formalne zadeve za ublažitev nastalih razmer, situacije ali stanja. Prav tako organizator potovanja ni odškodninsko odgovoren za morebitno nepremoženjsko škodo, še posebej ne zaradi utrpelih telesnih poškodb. V primeru višje sile, če bi pri kakšnem potniku prišlo do resnih fizičnih oz. psihičnih težav, v primeru hujše poškodbe ali bolezni (npr. covid ...) se zaradi tega lahko spremeni tudi program potovanja.

• Za potovanje je priporočljivo zdravstveno zavarovanje (npr. Coris/Tujina, ki pokriva stroške zdravljenja v tujini, prevoz ponesrečenca ali bolnika v domovino, vse glede covida ...). Organizator potovanja ni odgovoren za nastale stroške zdravljenja.

• Ker obstaja možnost izgube prtljage med letom je priporočeno spraviti najnujnejše stvari v osebno prtljago. Za izgubljeno prtljago oz. nevšečnosti zaradi zamude letala odgovarja letalski prevoznik po njegovih pravilih.

• Zdrav skupinski duh je predpogoj za uspeh potovanja in posebna doživetja, ki vas čakajo. Vsakršne težave se bodo reševale sproti v okviru celotne skupine oz. z vodnikom.

• Vsak udeleženec potovanja potrjuje, da za potovanje na katerega se prijavlja nima zdravstvenih, psihičnih ali fizičnih zadržkov oz. je dolžan ob prijavi opozoriti organizatorja, če ima kako hibo, ki bi lahko vplivala na sam potek potovanja oz. pridobitev vize za potovanje.

• Z izpolnjeno prijavnico potrjujete, da ste seznanjeni z vsemi tveganji povezanimi s potovanjem in da se potovanja udeležujete na lastno odgovornost.


XXI. UPORABA IN VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

COLUMBUS KVATRO pridobljene podatke o potnikih varuje skladno z predpisi na področju varstva in prostega pretoka podatkov (uredba GDPR, zakon o varstvu osebnih podatkov). COLUMBUS KVATRO osebne podatke primarno obdeluje z namenom sklenitve oziroma izpolnjevanja pogodbe, lahko pa tudi za namene trženja in obveščanja o svojih ponudbah, vodenja analiz poslovanja in statistične obdelave. Podatkov ne posreduje tretjim osebam, v kolikor za to ne obstaja z zakonom predvidena pravna podlaga.

Šteje se, da je potnik s prijavo na potovanje in posredovanjem svojih podatkov pristal na uporabo teh podatkov z namenom izpolnitve pogodbenih obveznosti. Soglasje, ki ga za obdelavo da potnik, se lahko v vsakem trenutku spremeni ali umakne v celoti. To stori z neposrednim pisnim zahtevkom na COLUMBUS KVATRO na elektronski naslov maregullet@gmail.com. Potnik ima med drugim pravico do dostopa teh podatkov, pravico do izbrisa, pravico do omejitve uporabe, pravico do popravka in pravico do ugovora. V primeru, da po potovanju potnik ne želi prejemati obvestil COLUMBUS KVATRO, se lahko kadarkoli odjavi od pošiljanja.


XXII. KONČNA DOLOČILA

COLUMBUS KVATRO in potnik bosta morebitne spore reševali sporazumno, v nasprotnem primeru pa se za stvarno pristojno sodišče določi sodišče v Ljubljani.


COLUMBUS KVATRO d.o.o.

Boris Revo

Ljubljana, 7.03.2022

Dol pri Ljubljani 1.08.2024